حمدی نژاد:مسئولان باید راهکاری برای حل مشکل مالی بازیکنان نفت پیدا کنند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: اعتصاب ما تصمیمی جمعی است تا مسئولان باشگاه راه حلی برای رفع مشکلات مالی بازیکنان و کادرفنی پیدا کنند.

حمدی نژاد: مسئولان  باید راهکاری برای حل مشکل مالی بازیکنان نفت پیدا کنندوحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکنان درباره اعتصاب تمرین امروز نفت تهران از سوی بازیکنان این تیم، بیان کرد: به هر حال مشکلات مالی سبب شد تا بازیکنان تصمیم بگیرند در تمرین امروز نفت شرکت نکنند. این تصمیمی جمعی است تا مشکلات بازیکنان و کادرفنی به گوش مسئولان باشگاه برسد و آن ها راهکاری برای حل مشکل مالی ما پیدا کنند.

وی افزود: علی دایی هم با وجود این که هفته قبل برای جلوگیری از اعتصاب، با بازیکنان صحبت کرد و وساطت وی سبب شد تا ما از تمرین نکردن خودداری کنیم اما امروز حق را به بازیکنان داد. 

حمدی نژاد با اشاره به این که مسئولان باشگاه باید خروج از این بحران تدبیری اتخاذ کنند، تصریح کرد: در طول 2 سال اخیر اصحاب رسانه به موضوع مشکلات مالی باشگاه نفت به صورت مفصل پرداخته اند. امیدوارم مسئولان باشگاه هم با تدبیر عمل کنند و تا فردا برای خروج نفت از این بحران مالی، تصمیم درستی بگیرند. هر چند این تصمیم موقتی باشد.

کاپیتان دوم تیم فوتبال نفت تهران در مورد این که سیاه جامگان، حریف این تیم در هفته دهم لیگ برتر هم به دلیل مشکلات مالی با بحران بزرگی روبه رو شده است،گفت: من در جریان وضعیت تیم سیاه جامگان نیستم اما در مورد تیم خودمان باید بگویم مسئولان باشگاه در جلسه امشب خود باید تصمیم درستی برای رفع مشکلات مالی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار